6 Mart 2014 Perşembe

Kurt ve kuzu ,Seyit ve Şura

Az önce Star Tv ekranlarında tam üçüncü kez diziyi görünce mecbur kaldım yazmaya...Hangi diziyi derseniz elbetteki aylardır sabırsızlıkla beklenen (hanımların sabırsızlıkla beklediği demek daha doğru olur galiba:)Kurt Seyit ve Şura dizisinden bahsediyorum.Diziyi bilmem kaçıncı baskıda görünce kanalı geçtim mi? Hayır...Bildiğiniz bir kez daha takıldım kaldım, amaç blog yazmak yeminle yoksa başka bir niyetim yok...
Ben profesyonel bir tv eleştirmeni değilim pek tabi ki.Tamamen saf bir izleyici edasıyla yaklaşıyorum olaya.Öncelikli olarak bence başrolde oyuncu seçimi muhteşem bakınız aşağıya bana katılacaksınız.Nasıl cici bir çift olmuşlar...(nayır nolamassssss)
Okumaya devam ederseniz sayfanın sonunda o meşhur sahneleri de izleyebilirsiniz:)



Önce büyük bir alkış Toygar Işıklı'ya...Bence müziği, dizinin Kıvanç Tatlıtuğ'un gözleri dışında en etkileyici şeyi. Özür dilerim, amacım asla emeğe saygısızlık değil ama öyle ne yapayım...Hadi dinleyelim de öyle devam edelim yazmaya...Bakın bakalım size ne hissettirecek...

kurt seyit ve şura jenerik müziği




Gelelim Kurt Seyit'in genç kızlıktan yeni çıkmış,saf ve çok güzel aşk böceğine...Farah Zeynep Abdullah bence Türkiye'nin Julia Roberts'ı. Bahsettiğim fiziksel benzerlik değil ama başka bir şey, galiba star ışıkları benziyor. Yoksa yalnızca saç renkleri mi benziyor:) Yok yok var bir benzerlik...

Farah Zeynep Abdullah'ı en son "Bi Küçük Eylül Meselesi"nde izlemiştim ve tabiri caizse dibim düşmüştü.Hatta "tüh beee ben neden aktrist olmadım" düşüncesi günlerce zihnimi  meşgul etmişti:)Yani olsam fena mı olurdu anne yaa! Malesef tiyatro okuma hayallerim, annemin "yavrum aç mı kalacaksın?" soruları üzerine bir başka hayata kalmıştı da ondan bu kıskançlığım...Ama bakınız Farah Zeynep olmuş hem de acayip güzel iş çıkarmış Bi Küçük Eylül Meselesi'nde...Film ilk başladığımda "aaa bu kız ne kadar zayıflamış cık cık hiç yakışmamış" desem de sonra hem oyunculuğu hem de güzelliğiyle büyüledi beni...Filmi de, Engin Akyürek'i de, Farah Zeynep'i de hatta Nil Karaibrahimgil'in şarkısını da çok sevdim ben...



Peki dizide ne olmuş bu güzel ve başarılı oyuncuya? Eminim birkaç bölüm sonra oturacak ama çok aşık ya kızceğiz.Bu kadar da aşık olunmaz ki.Ya da bu kadar saf aşık rolü yapılmaz ki.Hayır ben de Kıvanç Tatlıtuğ'un karşısına çıksam öyle mi olurum merak ediyorum:) Resmen kurt ve  kuzu misali bir ilişki başlangıcı oldu dizide.Hele o bakışlar yok yok olmamış ki...Dediğim gibi en fazla 3 bölüm sonra toparlayacaktır, çünkü yetenekli bir oyuncu...Bekleyelim ve görelim.

Peki ya dizinin danslarını...Ay nedir anlamadım ki hep dans hep dans...Üstelik malesef hiç inandırıcı değil böyle biraz  tiyatral bir tadı var.
Bu danslar gerçekte de öyle mi acaba?
Ama dizinin tanıtımında bile yılın dansı olarak lanse edildiğine göre vardır bir hikmeti diyeceğiz ne diyelim...Sizce de biraz sıkıcı değil miydi?





Gelelim aslında hiç yazmak istemediğim bir konuya.Kıvanç Tatlıtuğ'un mavi gözleri yeter desem, erkekler çok kızacak değil mi.Dün gece twitter mecrasında sevgili kız arkadaşlarımın attığı aşk ve hayranlık dolu twitlere karşı öyle bir kıskançlık vardı ki sormayın gitsin:) Ama  kızmayın sayın erkek arkadaşlarım bakın ben de karşımda hala Kuzey gibi konuşan ama çok romantik olduğu için nereye koymayı şaşırdığım bir Kurt Seyit buldum malesef. Ama olsun gözleri yeter beyaaa:) Yalnız anlamadığım kısım şu;gerçekten neden Kurt diyorlarmış Seyit Bey'e?

Aman en önemli konuyu atlamayayım....Hikaye Nermin Bezmen'in...Aynı adlı romanından hikayeleştirildi. Ece Yörenç ve Melek Gençoğlu senaryosunu yazıyor ve Hilal Saral yönetiyor...Aşşağıdaki linklerde Kurt Seyt ve Şura'nın gerçek hikayesini ve fotoğraflarını bulabilirsiniz...
http://www.milliyet.com.tr/kurt-seyit-kimdir-kurt-seyit-ve-teknoloji-1846547/
kurt seyit ve şura'nın fotoğrafları



Ve geldik yazının finaline...Bırakırsanız sabaha kadar yazacağım, dur Özlem dur...
O zaman ne diyoruz aşk güzel şey, aşksız kalmayın,hayatı anlamlı yaşayın...
İşte ilk dans ilk öpücük ve yeni fragman  hade bakem gutnaytttt...

ilk dans,ilk öpücük izleyin:)

kurt seyit ve şura 2.bölüm fragman

3 yorum:

  1. Ay kendi kendime yorum yapem bare:) kimse yapmiyor:)cok gusel olmusss:) haha

    YanıtlaSil
  2. 10 dakika dayanabildim, o da Kıvanç için... İyi oyuncu...

    YanıtlaSil
  3. yorum yaptığım saat yanlış

    YanıtlaSil