4 Mart 2014 Salı

Oscar'ın yakışıklısı botoks kurbanı mı?- Jared Leto'ya noldu?

Önce lütfen aşağıya koyduğum şu fotoğrafa bakın ama rica ediyorum çok dikkatli bakın.Sizce bu adam kaç yaşında?


Okudunuz ve de gördünüz mü kaç yaşında olduğunu.Tamı tamına 42 yaşında. Peki kaç gösteriyor? Bence anca 23 hadi bilemedin 25 olsun. Peki nasıl oluyor da böylesine genç görünüyor? Ay ne var bunda bilemeyecek botoksu basmışlar çocukceğizin yüzüne..Başka bir şey daha var mı bilemem ama yüzündeki ifadesiz mutluluktan anladığım bu benim...

Durun önce bir az sonra yazayım bu değerli ve yakışıklı oyuncuya, özledim az sonra yazmayı, işssizim ya:)
O, Hollywood'un en başarılı oyuncularından biri...
Üstelik de yetenekli bir müzisyen...
O, 2014 yılının oscar ödül törenlerinde ipi göğüsleyen yakışıklı bir aktör..
Mavi gözleri, bebek gibi cildi ve manasız bakışlarıyla Jared Leto az sonra Hayat Benim'de...

Bilmem yaşadığım hayal kırıklığını anlatabildim mi? Adam Dallas Buyers Club filminde oynadığı transeksüel karakteri ile En İyi Yardımcı Aktör ödülünü aldı, yine de beni mutlu edemedi.Neden mi? Mimiksiz suratı yüzünden...Ha sende botoks yok mu derseniz. İtiraf etmem, yok derim tabiki:) 

Ama erkek dediğin mimiksiz olur mu ya? Hele de bizim Türk erkeklerini düşünün.Adam neredeyse 20 saat mutsuz ve kaşlarını çatamadan dolaşıyor. Yok olmaz,mümkün değil...Ben Jared Leto'yu çok severim ve mümkün olduğunca filmlerini izlemeye çalışırım.Ama bakın benim sevdiğim Jared aşağıda...



Jared Leto'yu ilk kez 2004 yılındaki Büyük İskender filmiyle tanımıştım.O zaman sevgili Ömür Gedik'in Tv 8'de hazırlayıp sunduğu Stüdyo İsimli sinema programını yapıyorduk.Vizyona giren filmlerin kamera arkalarını çevirirken tanıştım kendisiyle, pek de sevdim.Aman hemen  yanlış yorumlamayın yani çok başarılı bir film ve oyuncusu olduğu için. Bakınız Büyük İskender Filmi'nde de yok yoktu yani...




Uzun lafın kısası Jared Leto Oscar Ödül töreninde çok  duygusal bir konuşma yapıp kendisine hippi diyen annesine binlerce kez teşekkür etse de, 1998 yılında abisi Shannon ile kurduğu Thirty Seconds To Mars adlı müzik grubuyla başarıdan başarıya koşmuş olsa da artık benim kalbimi kazanamaz...Çünkü duyguları yok yüzünde...

Elveda Jared...sana senin şarkını armağan ediyorum...Sevgilerimle...hayatı anlamlı yaşa olur mu:)
Siz de duygularınızı yüzünüze vurmaktan gocunmayın lütfen...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder