25 Kasım 2014 Salı

Angelina ve Brad mutlu mu? Emin misiniz?

 

Hayatım ne yemek istersin?
Sevgilim çoraplarını ne güzel bir yere koymuşsun...
Aşkım gömleklerini ütüledim, dolaba koydum...
Aaaa tabi tabi bu gece de çık arkadaşlarınla....
Canım sarhoş olunca ne kadar tatlı oluyorsun...
Ay ne iyi ettin de çocuğa bağırdın bravo...
Bir tanem sen hiç yorulma ben bulaşıkları hallederim...
Bu gece hangi fantezi seni mutlu eder?

İşte anahtar cümleler sayın bayanlar. Mutlu bir evlilik yürütmek istiyorsanız bu cümlelerden en az birini gün içinde kullanmaya dikkat edin. Olay bu kadar basit aslında. Hem yapmıyorsunuz hem de söylenip duruyorsunuz ay...Neymiş efendim mutlu evlilik mi olurmuş, her şey ne kadar da sıradanmış, erkekler ne kadar da anlayışsızmış falan filan. Oluyor mu hiç yakışıyor mu sizin gibi zeki kadınlara...

Hadi sorumun yanıtını bulmaya çalışayım bir zahmet...Siz de hem okuyun hem de düşünün olur mu? Önce mutlu evli çiftlere bir göz atalım. Mesela bakınız Angelina ve Brad'e...Kısaca onlara Brangelina diyoruz.

Bunlar iki düğün mü yaptı ay...Bu fotoğraf bambaşka...

 

 

http://www.sabah.com.tr/multimedya/galeri/kultursanat/angelina-jolie-dugunden-ilk-kareler

 

Bunlar kesin mutlular di mi? Mutlular mutlular. Bunun için Angelina tam anlamıyla üstüne düşeni yapıyor bence. Hatta başta yazdığım o cümlelerin hepsini her gün söylüyor bile olabilir. Baksanıza yapmasa bu kadar mutlu olurlar mı? Ya da Brad ile olan her kadın mutlu mu olur:) Yok canım daha neler? Zavallı Jennifer Aniston'un ne günahı vardı o vakit? Hatırlarsanız Brad ile Angelina'nın ilişkisi her ne kadar inkar etseler de Jennifer Aniston'la evliyken başladı...

 

                                           

 Bakınız çiftin ilişkisi nasıl başlamış...

http://www.hthayat.com/iliski/haber/1000016-angelina-jolie-ve-brad-pittin-film-setinde-baslayan-asklari

 

 

 

 Görüyor musunuz Brad nasıl da tatlı, nasıl da mutlu bakıyormuş ama mutlu değil miymiş yani anlamadım ki!

 PEKİ YA BİZDE DURUM NASIL?

 Gelelim bizim mutlu evli çiftlerimize. Benim şu günlerde çok dikkatimi çeken bir çift var. Buyurun bakın...TIKLAYIN TIKLAYIN ÇEKİNMEYİN...

 

KOCAM SÜRÜNSÜN İSTEDİM SÜRÜNDÜ DE

 

Peki Ece Erken neden kocasının sürünmesini istemişti? İzleyelim bakalım ne olmuş bu çiftin arasında.

 

http://webtv.hurriyet.com.tr/magazin/ece-erken-in-esi-serkan-ucar-in-kavgasi_98969



Ya işte bu yeni evli ve mutlu bir çiftin hikayesi sevgili okuyucu:) Bu nasıl mutluluk derseniz işin özü erkeği süründürmekte mi yatıyor acaba diye sorarım sizlere. Bunlar beni bağlamaz ben kendi evliliğime bakarım diyorsanız da buyurun buradan yakın yani aşağıdaki testi yapın...

 

 

mutlu evlilik testi

 

Evet nedir durum? Bana dedi ki test; evliliğiniz yolunda ama tedbiri elden bırakmayın...Nasıl, nerede, ne zaman, ayyy nedennnnn ne tedbiri:) Size ne dedi bilemedim ama ben başa dönüyorum hanımlar. O yazdığım cümleleri günde bir kez tekrar edin bakın nasıl her şey toz pembe olacak. Ama yok sana ne inanacağım diyorsanız bakın uzmanlar ne demişler mutlu evlilikle ilgili...Hem de 10 altın kural koymuşlar konuya.

                                 

 mutlu-evliligin-10-altin-kurali--saglik-1491447

 

Araştırma yaparken rastladığım bu link de oldukça ilginç sevgili arkadaşlarım. Benim girişte yazdığım maddelere bilumum maddeler daha eklemişler ve demişler ki; sevgili kadınlar  mutlu olmak istiyorsanız bunları yapın. Yapın yapın çekinmeyin. Oy oy oy muhakkak okumalısınız derim ben...

 

http://www.evlilikhazirliklari.com/content/contentDetail_669_37_58/mutlu-bir-evlilik-icin-bayanlara-30-tavsiye-.aspx

 Ve son olarak olaya son derece bilimsel yaklaşan bir site sizlere...Ben göz attım valla her telden çalıyor yani her tür ihtiyacı gideriyor bence....   

 

http://www.e-psikiyatri.com/tag/mutlu-evlilik



 

Ve son söz: Bırakın onu bunu da önce mutlu insan olun...Gerisi gelir zaten. Ha sen bunu yapabiliyor musun derseniz bilmem zaman zaman evet zaman zaman hayır derim galiba. Ama iyiyim be, iyiyim iyiyim, siz de öyle olun sevgili kalın...

 

Hayatta hep mutlu olursam, hayalini kuracak neyim kalır.

DOSTOYEVSKI

 

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder