24 Şubat 2014 Pazartesi

Selamın hello

Sevgili dostlarım...selamın hello...
niye selamın hello; çünkü ortada yaşanmıyor artık...
her iki uca en uygun merhaba da bu kelime bence:)
Ben kimim? Tanıyanlarınız vardır da tanımayanlar için kısa bir özet...
Adım Özlem tam tamına 37 yaşındayım,oooo nooo, ne zaman büyüdüm len ben?
Beş yaşında şeker mi şeker bir erkekin ve  on iki yaşında bir kedinin annesiyim...
Şahane bir kocam var:) Cem...kendisi hayvan doktorudur:)
Ve gelelim en önemli konuya,ben neyim? Ne yapıyorum?
Ben bir medya işçisiyim...
Trt'de 1996 yılında sunucu olarak başladığım yayın ve yapım hayatımı devam ettirmek için yırtınıyorum:)
Valla yırtınıyorum çünkü en uzun çalışma yerim trt malisif,  koskoca yedi yıl...
Arkamda ve yanımda kimse olmadığı için dişimle tırnağımla kanırta kanırta çalışıyorum...
Bırakın sunuculuğa devam edebilmeyi şu an editörlüğü bile yapamaz durumdayım...
Neden mi? Çünkü seçim var hahahaaaaa...
Meslek hayatım boyunca muhabirlikten tutun da yardımcı yönetmenliğe,yapımcılığa kadar herşeyi yaptım...
Hatta her çalıştığım kanalın seslendirmelerini bile beş kuruş istemeden seve isteye yaptım...
Prodüktör olarak girdim, aaa sen ekranda çok iyisin hadi muhabir ol dediler oldum...
Gel güzel bağlıyorsun dediler konuk bağladım...
Yaz çiz oyna dediler oynadım...
Hatta inanır mısınız yarışma programı çekiyorduk seyirci yoktu alkış yaptım,yarışmacı yoktu yarıştım:)
E daha ne yapces be annem...
Ama emin olun en çok kendi özel haberlerimi yaparken mutlu oldum yine yapacağım hem de burada:)
Hazır mısınız?
O zaman bugün başlıyoruz...
Hayat Benim, senin, sizin...
Hadi...

4 yorum:

  1. süper olmuş beybiii :)))

    YanıtlaSil
  2. Hadi bakalım, hoşgeldin... :)

    YanıtlaSil
  3. Merakla bekliyorum haberlerini, benim on parmağında on marifet, güzel, zeki, akıllı, çalışkan arkadaşım.

    YanıtlaSil